söndag 9 augusti 2009

malmö,liseberg,ullared !

nu är man hemma från malmö :)
gud det var så underbart där ! :* jag vill tillbaka !!
och vi har också besökt sveriges sydligaste punkt oxå :)
skitfint !! och ullared har man hunnit med påvägen till malmö !
så nu behöver man inte handla på ett tag heheh !
kryssning på tisdag med en del av släkten ! 2 dygn :)
massa kul då !! och sen kräftskiva på lördag !!
jag tror hela släkten kommer :D:D hoppas !!
och jonna tar hand om bamse medans jag var i malmö och nu när jag ska på kryssning :D
gumman, !! och chica blir också där när vi är på kryssning ;D
liseberg igår :D fyfan vad kul säger jag bara !! kusin tvinga på mig lisebergs värsta karusell :D hahaha men jag klara det !! blunda hela tiden utom 2 ggr vilket jag skulle ha blundat då haha ! första gången var när vi stupa rakt ner haha och andra gången var när vi åkte uppochner !! men rolig och värd dag var det ! och på slutet av dagen i gbg så vann pappa en STOR plopp och jag vann en STOR chipspåse med massa påsar i :M kiiing !! bilder kommer nog på bloggen & bilddagboken så håll utkik ;) puss E' !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar