måndag 10 augusti 2009

hej alla läsare !! dagen har varit lugn för det mesta, :) tessan kom hit på eftermiddagen och vi tog det lungt !! senare drog hon hem, och då kom katja & robban :) runt halv 6 cykla jag till hydro för att möta tessan ! :D sen drog vi till spånbanan och möttes av pappa,natha & fredrik :D sen kom josse efter ! så vi skulle springa 5:an men jag sa till pappa att jag inte kommer orka så jag skulle ta 3:an och jag hade musik på så jag hörde inte när pappa skrek till dom där fram att vi skulle springa 3:an.. men jag tänkte att varför inte ta 5:an när alla andra gör det ? jag gick sen för jag hade jätte ont i vaderna.. så dom försvann så jag tog 5:an !! :D menmen, jag tog den och sprang/gick mer heheh ! :) skönt att röra på sig ! imorgon blir det kryssning :D puss & kram E'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar